FAQ Over ons Claim een terugbetaling Neem contact op
Klantenservice Bellen
U kunt via ons het telefoonnummer opvragen van Ben en wij verbinden u rechtstreek door met het gezochte telefoonnummer of wij laten u het nummer voorlezen. Deze abonnee-informatiedienst wordt u aangeboden door 1883 B.V tegen 100 cent per minuut (cpm). Bel nu ons telefoonnummer 1883. Desgewenst wordt u anoniem doorverbonden. Daarnaast tonen we ook andere mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice van bedrijven en instanties.
Ben Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.
Ben Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.
Overige Gegevens
Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag:
08:00 – 17:00 uur

Telefoonnummer
0900-0401405
Adres
Hoofdkantoor:
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bellen met de Klantenservice: zo werkt het

Het kan natuurlijk voorkomen dat u zelf geen tijd of zin heeft om telefoonnummers op te gaan zoeken? Bel dan gerust ons abonnee-informatiedienst nummer 1883.

Deze dienst schikt zich perfect voor als u bijvoorbeeld in de auto zit en dus geen telefoon in uw hand mag houden. Het enige wat u hoeft te doen is ons nummer opslaan en bellen, zodra u op zoek bent naar de betreffende organisatie.

De klantenservice van bedrijven kunt u contacteren door met onze abonnee-informatiediennst nummer te bellen.

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”

U wordt in contact gebracht met een medewerker van de klantenservice van de door u gezochte organisatie. U kunt de klantenservice zelf bereiken door het telefoonnummer te beluisteren. Onze dienstverlening is handig als u zelf het telefoonnummer van de klantenservice niet direct kunt vinden of als u bijvoorbeeld aan het autorijden bent. Ons systeem kan namelijk in een zeer korte tijd telefoonnummers van een organisatie of een particulier zoeken voor u. Aan onze dienstverlening zitten uiteraard extra kosten verbonden. Een ander telefoonnummer van een bedrijf kunt u op internet vinden op de desbetreffende website of via andere bronnen.

Graag attenderen wij jou erop dat klantenservicevinden.nl onderdeel is van 1883 B.V. en te bereiken is met het abonnee-informatienummer 1883 en op geen enkele wijze verbanden heeft, noch gelieerd is aan bedrijven genoemd op deze en andere websites die toebehoren aan 1883 B.V.

Ben is een telecomaanbieder in Nederland die gebruikmaakt van het T-Mobile netwerk. De aandelen van Ben werden op 30 september 2002 door T-Mobile International overgenomen waarmee het volledig eigenaar werd van het netwerk. Op 25 februari 2003 werd de naam Ben omgedoopt naar T-Mobile. Vanaf 3 maart 2008 is Ben weer actief als aanbieder van simkaartabonnementen. Het is een zelfstandig onderdeel geworden binnen T-Mobile en maakt gebruik van dat netwerk.

De mobiele operator Ben ontstond toen in februari 1998 een consortium van het Belgische Belgacom en het Deense Tele Danmark in Nederland onder de werknaam Brucop (een lettergreepwoord, gevormd uit de steden Brussel en Kopenhagen) vijf gsm-licenties in handen kreeg. Met deze licenties werd het mogelijk een gsm 1800-netwerk op te zetten met landelijke dekking.

Op 4 februari 1999 ging Ben van start met, bijna gelijktijdig, op alle Nederlandse televisienetten een lange reclameboodschap waarin het bedrijf zich op eigenzinnige manier voorstelde. Het bedrijf bood aanvankelijk dekking in de Randstad.

In oktober 1999 konden klanten van Ben gebruik gaan maken van WAP, de eerste generatie van mobiel internet waarmee zeer eenvoudige internetpagina’s bestaande uit voornamelijk tekst bekeken konden worden.

In april 2000 kondigde Ben aan landelijke dekking te gaan bieden in Nederland. Drie maanden later, in juli 2000 werd het eerste signaal van een mogelijke overname zichtbaar. Belgacom, Tele Denmark en Deutsche Telekom verworven voor 320 miljoen euro een UMTS-licentie voor de Nederlandse markt.

Een jaar later, in juni 2001 bereikte het bedrijf een belangrijke mijlpaal. Ben had op dat moment 1 miljoen actieve gebruikers.

In december 2001 kwam Ben als eerste Nederlandse mobiele aanbieder op de markt met GPRS, wat snellere dataverbindingen over het bestaande gsm-netwerk mogelijk maakte. Het duurde tot 24 september 2002 voordat het mogelijk werd MMS-berichten te versturen.

In mei 2002 sloot Ben met het toenmalige Dutchtone (huidige naam Orange) een joint venture voor het gezamenlijk opzetten van het niet-commerciële deel van het UMTS-netwerk. De joint venture kreeg de naam RANN. Nog voordat de netwerken werkelijk gebouwd gingen worden werd RANN alweer ontbonden.

Op 30 september 2002 kwam Ben volledig in handen van T-Mobile International. De introductie van de merknaam T-Mobile volgde op 25 februari 2003.

Sinds februari 2008 gebruikt T-Mobile het merk Ben weer voor een aanbieder van alleen simkaarten.[1] Eerst alleen sim-onlyabonnementen zonder toestel en sinds september 2010 ook prepaid. Sinds april 2010 verkoopt Ben ook losse toestellen.

Op 15 mei 2013 werd de verkoop van pre-paidsimkaarten van Ben gestopt. Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om een Ben vrij prepaidsimkaart te gebruiken.[2]

Zoek niet langer naar nummers die verborgen zijn..
Wij hebben voor jou alle organisaties en personen op een rijtje gezet, bel ons en wij verbinden je eenvoudig door naar de klantenservice naar jouw keuze

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”