FAQ Over ons Claim een terugbetaling Neem contact op
Klantenservice Bellen
U kunt via ons het telefoonnummer opvragen van PostNL en wij verbinden u rechtstreek door met het gezochte telefoonnummer of wij laten u het nummer voorlezen. Deze abbonnee-informatiedienst wordt u aangeboden door 1883 B.V tegen 100 cent per minuut (cpm). Bel nu ons telefoonnumer 1883. Desgewenst wordt u anoniem doorverbonden. Daarnaast tonen we ook andere mogelijkehden om in contact te komen met de klantenservice van bedrijven en instanties.
Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden. 
Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden. 
Overige Gegevens
Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 8:30 – 20:00 uur
Zaterdag 09:00 – 16:00 uur

Telefoonnummer
020 754 04 60
Adres
Pr. Beatrixlaan 23
2595 AK Den Haag

Bellen met de Klantenservice: zo werkt het

Het kan natuurlijk voorkomen dat u zelf geen tijd of zin heeft om telefoonnummers op te gaan zoeken? Bel dan gerust ons abonnee-informatiedienst nummer 1883.

Deze dienst schikt zich perfect voor als u bijvoorbeeld in de auto zit en dus geen telefoon in uw hand mag houden. Het enige wat u hoeft te doen is ons nummer opslaan en bellen, zodra u op zoek bent naar de betreffende organisatie.

De klantenservice van bedrijven kunt u contacteren door met onze abonnee-informatiediennst nummer te bellen.

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”

U wordt in contact gebracht met een medewerker van de klantenservice van de door u gezochte organisatie. U kunt de klantenservice zelf bereiken door het telefoonnummer te beluisteren. Onze dienstverlening is handig als u zelf het telefoonnummer van de klantenservice niet direct kunt vinden of als u bijvoorbeeld aan het autorijden bent. Ons systeem kan namelijk in een zeer korte tijd telefoonnummers van een organisatie of een particulier zoeken voor u. Aan onze dienstverlening zitten uiteraard extra kosten verbonden. Een ander telefoonnummer van een bedrijf kunt u op internet vinden op de desbetreffende website of via andere bronnen.

Graag attenderen wij jou erop dat klantenservicevinden.nl onderdeel is van 1883 B.V. en te bereiken is met het abonnee-informatienummer 1883 en op geen enkele wijze verbanden heeft, noch gelieerd is aan bedrijven genoemd op deze en andere websites die toebehoren aan 1883 B.V.

Wie is PostNL? We bezorgen dagelijks pakketten en vijf dagen per week post. Op een doordeweekse dag bezorgen we in de Benelux gemiddeld 900.000 pakketten en 6,8 miljoen brieven. Voor onze klanten zijn wij de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers en de verbinder tussen de fysieke en digitale wereld.

Grote werkgever
Al meer dan 220 jaar zorgen we ervoor dat post betrouwbaar en bereikbaar is in Nederland. Met onze 46.300 medewerkers (per 31/12/2019 incl. Sandd medewerkers) zijn we een van de grootste particuliere werkgevers van Nederland. PostNL heeft het grootste en meest moderne logistieke post- en pakkettennetwerk in de Benelux. Daarnaast zijn we wereldwijd actief met onze cross-border activiteiten onder de naam Spring.

Meer dan bezorgen van post en pakketten
PostNL wil dé aanbieder van post- en logistieke e-commerce diensten in de Benelux zijn. We doen inmiddels veel meer dan het bezorgen van post en pakketten. We helpen onze zakelijke klanten om succesvol te zijn. Bijvoorbeeld met ondersteuning in direct en online marketing, gerobotiseerde orderverwerking of temperatuur gecontroleerd medisch vervoer. En we ontwikkelen diensten die het leven van consumenten gemakkelijker maken, zoals het thuis ophalen van pakketten die consumenten willen retourneren, het bezorgen van bloemen en maaltijden of het leveren en monteren van keukens en witgoed.

De klant voorop
De consument en de zakelijke klant zijn ons uitgangspunt bij alles wat we doen. We vinden het belangrijk om post voor iedereen toegankelijk en betrouwbaar te houden, zowel in de stad als op het platteland. Of het nou gaat om een verjaardagskaart, hielprikjes of rouwkaarten. De niet te stuiten groei van e-commerce is een belangrijke drijfveer voor onze pakketbezorging en logistieke activiteiten. Wij maken het online winkelen steeds gemakkelijker. We helpen webwinkels te groeien door steeds meer bezorgopties aan te bieden. Daarnaast krijgt de consument steeds meer controle over het moment waarop en de plek waar we een pakket bezorgen. PostNL is altijd dichtbij. Via de PostNL App op de smartphone en tablet én in de buurt. Onze bezorgers komen zeven dagen per week in iedere straat, door weer en wind.

Bezorgen blijft mensenwerk
Hoewel het contact met onze klanten steeds digitaler wordt, blijft bezorgen mensenwerk. Met onze loyale medewerkers, onze moderne logistieke netwerken en de wil om te innoveren, staan we sterk om onze ambitie te realiseren. PostNL wil dé logistieke dienstverlener van post en pakketten zijn in de markten waarin we actief zijn. Onze mensen spelen een belangrijke rol in het realiseren van deze ambitie.

Zoek niet langer naar nummers die verborgen zijn..
Wij hebben voor jou alle organisaties en personen op een rijtje gezet, bel ons en wij verbinden je eenvoudig door naar de klantenservice naar jouw keuze

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”