FAQ Over ons Claim een terugbetaling Neem contact op
Spreek een medewerker

Door te klikken op het nummer of de bel knop wordt u in contact gebracht met een medewerker van ons callcenter (van 1883 B.V.) U kunt via ons abonnee-informatie gegevens opvragen. Deze dienst wordt u aangeboden door 1883 B.V tegen honderdtien cent per minuut (cpm). Tarief blijft ook gelden na het doorverbinden. Tot een maximum van 22 euro.

Abonnee-informatiedienst 1883 b.v. kost honderdtien cpm, ook na doorverbinden.
Abonnee-informatiedienst 1883 b.v. kost honderdtien cpm, ook na doorverbinden.
Overige Gegevens
Openingstijden

Maandag t/m Zaterdag:
07:00 – 22:00
Zondag + Feestdagen:
09:00 – 18:00

Telefoonnummer
1883
Adres
Hoofdkantoor:
Keizersgracht 520H
1017EK, Amsterdam

Bellen met de Klantenservice: zo werkt het

Het kan natuurlijk voorkomen dat u zelf geen tijd of zin heeft om telefoonnummers op te gaan zoeken? Bel dan gerust ons abonnee-informatiedienst nummer 1883.

Deze dienst schikt zich perfect voor als u bijvoorbeeld in de auto zit en dus geen telefoon in uw hand mag houden. Het enige wat u hoeft te doen is ons nummer opslaan en bellen, zodra u op zoek bent naar de betreffende organisatie.

De klantenservice van bedrijven kunt u contacteren door met onze abonnee-informatiediennst nummer te bellen.

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 110 cpm ook na doorverbinden!”

U wordt in contact gebracht met een medewerker van de klantenservice van de door u gezochte organisatie. U kunt de klantenservice zelf bereiken door het telefoonnummer te beluisteren. Onze dienstverlening is handig als u zelf het telefoonnummer van de klantenservice niet direct kunt vinden of als u bijvoorbeeld aan het autorijden bent. Ons systeem kan namelijk in een zeer korte tijd telefoonnummers van een organisatie of een particulier zoeken voor u. Aan onze dienstverlening zitten uiteraard extra kosten verbonden. Een ander telefoonnummer van een bedrijf kunt u op internet vinden op de desbetreffende website of via andere bronnen.

Graag attenderen wij jou erop dat klantenservicevinden.nl onderdeel is van 1883 B.V. en te bereiken is met het abonnee-informatienummer 1883 en op geen enkele wijze verbanden heeft, noch gelieerd is aan bedrijven genoemd op deze en andere websites die toebehoren aan 1883 B.V.

Kom in contact met de klantenservice van T-Mobile of vraag de telefoonnummer en/of adres gegevens op

T-Mobile (voluit: Telekom-Mobile) is een merknaam van het Duitse Deutsche Telekom AG. De merknaam is internationaal bekend van verschillende telecommunicatienetwerken. Zo is Deutsche Telekom ook in Nederland op zowel de vaste als mobile markt actief onder de naam T-Mobile Nederland. Naast Nederland zijn er meer landen waar Deutsche Telekom de merknaam T-Mobile voert. De bekendste en veruit de grootste markt waar T-Mobile als merknaam bekend is, is de Verenigde Staten. Daarnaast is T-Mobile als merknaam bekend in Tsjechië en Polen. In verreweg de meeste landen waar Deutsche Telekom actief is hanteert het andere namen[1]. Echter is de bekende Magenta gekleurde hoofdletter ‘T’ altijd in het logo te vinden.

De naam werd eerder ook gebruikt voor andere dochterondernemingen van Deutsche Telekom in andere landen, onderanderen Oostenrijk (nu Magenta Telekom), Kroatië ( nu Hrvatski Telekom), Duitsland (nu Deutsche Telekom), Hongarije (nu Magyar Telekom), Montenegro (nu Crnogorski Telekom, Noord-Macedonië (nu Makedonski Telekom), Slowakije (nu Slovak Telekom) en het Verenigd Koninkrijk (nu EE Limited).

In 1999 werd T-Mobile International AG opgericht deze dochteronderneming van Deutsche Telekom omsloot alle mobiele telecommunicatie activiteiten.[2] In 2009 veranderde Deutsche Telekom zijn bedrijfsstructuur om een regionalere opzet aan te kunnen nemen (Duitsland, Europa, VS). Door de voorheen gescheiden vaste en mobiele dochterondernemingen te combineren tot een geïntegreerd lokale bedrijven, werd T-Mobile International samengevoegd tot Deutsche Telekom AG.[3]

Toen T-Mobile International AG nog bestond, was de moedermaatschappij (Deutsche Telekom) gevestigd in Bonn, Duitsland, en de verschillende dochterondernemingen exploiteerden GSM-, UMTS- en LTE-gebaseerde mobiele netwerken in Europa, de Verenigde Staten, Puerto Rico en de Amerikaanse Maagdeneilanden. Het bedrijf had financiële belangen in mobiele netwerken in zowel Centraal- als Oost-Europa. Wereldwijd hadden de dochterondernemingen van T-Mobile International in totaal ongeveer 230 miljoen abonnees. Het was ‘s werelds dertiende grootste aanbieder van mobiele telefonie, en de vierde grootste telecom multinational na Vodafone in het VK, Airtel in India en Telefónica in Spanje.[4]

De eerste mobiele communicatiediensten van Duitsland waren radio-telefoonsystemen die eigendom waren van en beheerd werden door het staatsbedrijf, Deutsche Bundespost. Het lanceerde de eerste generatie C-Netz (“C Network”, op de markt gebracht als C-Tel), Duitslands eerste echte (analoge) mobiele telefoonnetwerk in 1985.[5]

Op 1 juli 1989 reorganiseerde West-Duitsland de Deutsche Bundespost[6] en bracht alle telecommunicatie onder bij, Deutsche Bundespost Telekom.[7][8] Op 1 juli 1992 begon het met de exploitatie van het eerste Duitse GSM-netwerk, samen met C-Netz, als dochteronderneming van DeTeMobil. De GSM 900MHz-frequentieband werd aangeduid als het “D-Netz”, en Telekom noemde zijn dienst D1; het particuliere consortium dat de tweede licentie verkreeg (nu Vodafone Duitsland) koos de naam D2.[9] Als onderdeel van fase twee van de Duitse communicatiehervormin werd de Deutsche Bundespost Telekom op 1 januari 1995 omgedoopt tot Deutsche Telekom AG. Dit proces van deregulering zette zich voort in november 1996, toen DT werd geprivatiseerd en destijds de grootste Europese beursgang had, met de standaardafkorting ‘DT 1’.[7][9][10]

In 1999 werd de Moedermaatschappij T-Mobile International AG & Co. KG opgericht (later omgedoopt tot T-Mobil International AG). In 2002, toen Deutsche Telekom zijn internationale activiteiten samenvoegde, veranderde het de naam T-Mobil in T-Mobile International AG.

Op 5 juli 2005 heeft Deutsche Telekom zijn structuur opnieuw getransformeerd en een regionale opzet aangenomen (Duitsland, Europa, VS). Waar mogelijk, werden de lokale mobiele bedrijven gecombineerd met de lokale telefoonbedrijven om een geïntegreerde bedrijfsaanpak te volgen. In 2009 ging T-Mobile International AG op in Deutsche Telekom AG.

Zoek niet langer naar nummers die verborgen zijn..
Wij hebben voor jou alle organisaties en personen op een rijtje gezet, bel ons en wij verbinden je eenvoudig door naar de klantenservice naar jouw keuze

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 110 cpm ook na doorverbinden!”