FAQ Over ons Claim een terugbetaling Neem contact op
Klantenservice Bellen
U kunt via ons het telefoonnummer opvragen van KLM en wij verbinden u rechtstreek door met het gezochte telefoonnummer of wij laten u het nummer voorlezen. Deze abbonnee-informatiedienst wordt u aangeboden door 1883 B.V tegen 100 cent per minuut (cpm). Bel nu ons telefoonnumer 1883. Desgewenst wordt u anoniem doorverbonden. Daarnaast tonen we ook andere mogelijkehden om in contact te komen met de klantenservice van bedrijven en instanties.
Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden. 
Bellen via 1883 b.v. de kosten voor dit gesprek zijn honderd cpm, ook na doorverbinden. 
Overige Gegevens
Openingstijden

24 uur bereikbaar

Telefoonnummer
+31 204 747 747
Adres
Hoofdkantoor
Amsterdamseweg 55,
Amstelveen, Nederland

Bellen met de Klantenservice: zo werkt het

Het kan natuurlijk voorkomen dat u zelf geen tijd of zin heeft om telefoonnummers op te gaan zoeken? Bel dan gerust ons abonnee-informatiedienst nummer 1883.

Deze dienst schikt zich perfect voor als u bijvoorbeeld in de auto zit en dus geen telefoon in uw hand mag houden. Het enige wat u hoeft te doen is ons nummer opslaan en bellen, zodra u op zoek bent naar de betreffende organisatie.

De klantenservice van bedrijven kunt u contacteren door met onze abonnee-informatiediennst nummer te bellen.

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”

U wordt in contact gebracht met een medewerker van de klantenservice van de door u gezochte organisatie. U kunt de klantenservice zelf bereiken door het telefoonnummer te beluisteren. Onze dienstverlening is handig als u zelf het telefoonnummer van de klantenservice niet direct kunt vinden of als u bijvoorbeeld aan het autorijden bent. Ons systeem kan namelijk in een zeer korte tijd telefoonnummers van een organisatie of een particulier zoeken voor u. Aan onze dienstverlening zitten uiteraard extra kosten verbonden. Een ander telefoonnummer van een bedrijf kunt u op internet vinden op de desbetreffende website of via andere bronnen.

Graag attenderen wij jou erop dat klantenservicevinden.nl onderdeel is van 1883 B.V. en te bereiken is met het abonnee-informatienummer 1883 en op geen enkele wijze verbanden heeft, noch gelieerd is aan bedrijven genoemd op deze en andere websites die toebehoren aan 1883 B.V.

Over KLM: De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM, gebruikelijke Engelse naam: KLM Royal Dutch Airlines) is de nationale luchtvaartmaatschappij en een van de tien grootste werkgevers van Nederland.[2] Thuishaven is de luchthaven Schiphol bij Amsterdam. KLM opereert wereldwijd en vormt de kern van de KLM Groep, waarvan ook KLM Cityhopper, Martinair en Transavia deel uitmaken. KLM is in 2004 gefuseerd met Air France tot de holding Air France-KLM. Onder de holding zijn KLM en Air France beide actief als netwerkmaatschappij. KLM behaalt haar omzet uit drie kernactiviteiten: vervoer van passagiers, vrachtvervoer en vliegtuigonderhoud.

Op dinsdag 7 oktober 1919 werd de ‘Koninklijke Luchtvaart Maatschappij voor Nederland en Koloniën’ opgericht bij akte in het notariskantoor van mr. H. Stoop in Den Haag. Het startkapitaal van 1,2 miljoen gulden werd gefourneerd door acht zakenlieden, onder wie Frits Fentener van Vlissingen en Anton Kröller. De luitenant-vlieger Albert Plesman werd administrateur en later directeur. Koningin Wilhelmina verleende op 12 september 1919 het predicaat ‘Koninklijk’ aan KLM in oprichting. Het eerste KLM-kantoor werd op 21 oktober 1919 aan de Herengracht in Den Haag geopend. Hiermee is de KLM de oudste onder haar oorspronkelijke naam opererende luchtvaartmaatschappij.

De eerste commerciële vlucht van de KLM werd op 17 mei 1920 uitgevoerd vanuit Londen naar Amsterdam. Toen landde op Schiphol de door KLM gehuurde De Havilland DH.16 G-EALU (ook wel DH 9A), gevlogen door de Engelse piloot H. ‘Jerry’ Shaw. In de jaren daarna groeide de vloot met eigen vliegtuigen, veelal toestellen van Fokker, en werd gevlogen naar steeds meer Europese bestemmingen.

KLM vloog op 1 oktober 1924 voor het eerst naar Batavia, in het toenmalige Nederlands-Indië, het tegenwoordige Jakarta in Indonesië. Het was de langste lijnvlucht voor de Tweede Wereldoorlog. In deze periode groeide KLM uit tot de derde maatschappij in de wereld, na Pan American Airways en Imperial Airways.

In 1945, na de Tweede Wereldoorlog, hervatte KLM haar lijndiensten en startte in 1946 als eerste Europese luchtvaartmaatschappij lijndiensten naar de Verenigde Staten. Ook de lijndienst naar Indië werd hersteld en er werd gevlogen met vliegtuigen als de Dakota en Lockheed Constellation.

In 1960 werd het eerste straalvliegtuig in de vloot opgenomen, de Douglas DC-8, later gevolgd door de kleinere Douglas DC-9 voor het Europese luchtverkeer.

In 1971 introduceerde de KLM de Boeing 747 (nog met het korte, als bar ingerichte bovendek) en in 1972 de Douglas DC-10, het begin van de widebody-vloot van KLM. Het netwerk werd steeds uitgebreid en omvatte uiteindelijk non-stop bestemmingen in alle werelddelen. Ondanks de kleine thuismarkt groeide KLM zo uit tot de vierde maatschappij in Europa.

Voor het binnenlandse luchtverkeer werd in 1966 NLM Cityhopper opgericht, vanaf midden jaren zeventig ook actief op regionale vluchten in Europa. Sinds 1991, na een fusie met Netherlines, vliegt deze dochteronderneming onder de naam KLM Cityhopper. KLM is ook steeds dominanter geworden in de Nederlandse luchtvaartsector met deelnemingen in Transavia en Martinair, sinds respectievelijk 2003 en 2008 volledige dochterbedrijven.

Samenwerking met andere maatschappijen werd steeds belangrijker. Zo worden sinds 1993 alle vluchten tussen de VS en Europa uitgevoerd als joint venture met Northwest Airlines (opgegaan in Delta Air Lines). Ook werden gedurende de jaren negentig gesprekken gevoerd met andere Europese maatschappijen, waaronder British Airways en Alitalia, over verregaande samenwerking en zelfs een fusie. Dit resulteerde uiteindelijk op 5 mei 2004 in de fusie van KLM met Air France tot Air France-KLM. Door deze fusie werd het bedrijf tevens opgenomen in de luchtvaartalliantie SkyTeam. Op 27 februari 2019 bezat de Nederlandse staat 5,92% van de aandelen van KLM.

Zoek niet langer naar nummers die verborgen zijn..
Wij hebben voor jou alle organisaties en personen op een rijtje gezet, bel ons en wij verbinden je eenvoudig door naar de klantenservice naar jouw keuze

“Abonnee-informatiedienst 1883 B.V kost 100 cpm ook na doorverbinden!”